Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 2 tot 5 werkdagen.
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, gaan we zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling te verzamelen, in te pakken en mee te geven aan de bezorgdienst. Wanneer je bestelling aankomt in het distributiecentrum van de bezorgdienst ontvang je een track & trace code per e-mail waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Heb je een paar dagen na je bestelling nog geen track & trace code ontvangen? Dan kan het zijn dat de e-mail met track & trace code in je folder voor ongewenste e-mail zit. Heb je helemaal geen e-mail ontvangen? Stuur dan een mail naar info@coollio.nl, dan gaan wij het voor je uitzoeken.
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, gaan we zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling te verzamelen, in te pakken en mee te geven aan de bezorgdienst. Wanneer je bestelling aankomt in het distributiecentrum van de bezorgdienst ontvang je een track & trace code per e-mail waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Heb je een paar dagen na je bestelling nog geen track & trace code ontvangen? Dan kan het zijn dat de e-mail met track & trace code in je folder voor ongewenste e-mail zit. Heb je helemaal geen e-mail ontvangen? Stuur dan een mail naar info@coollio.nl, dan gaan wij het voor je uitzoeken.
Hoe kan ik iets retourneren?
Coollio hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Je kan een retour aanmelden voor een mail te sturen naar info@coollio.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en welke artikelen je wil retourneren. Nadat je retour is aangemeld heb je nog eens 14 dagen om je product retour te sturen. Probeer je retour met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren.
Meer informatie over het retourproces vind je op onze retourpagina
Meer informatie over het retourproces vind je op onze retourpagina
Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?
Wanneer je een bestelling plaatst met meerdere producten, kan het voorkomen dat je bestelling in meerdere losse pakketten wordt verstuurd. Dit komt meestal door de lengte of het gewicht van je bestelling. In het distributiecentrum van de bezorgdienst kunnen deze losse pakketten bovendien gescheiden worden, waardoor het ene pakket eerder aankomt dan het andere pakket.
Heb je alle pakketten ontvangen, maar is je bestelling toch niet compleet? Stuur dan een e-mail naar info@coollio.nl. Vermeld hierbij welke producten je mist en je ordernummer.
Heb je alle pakketten ontvangen, maar is je bestelling toch niet compleet? Stuur dan een e-mail naar info@coollio.nl. Vermeld hierbij welke producten je mist en je ordernummer.
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Is je pakket beschadigd geraakt tijdens het verzenden? Dat vinden we erg vervelend. Stuur een e-mail naar info@coollio.nl en vermeld hierbij je ordernummer en welke producten beschadigd zijn. Stuur ook duidelijke foto's van de schade, dan gaan we het voor je oplossen.
Hoe kan ik advies krijgen?
Onze toppers van de klantenservice staan voor je klaar. Je kan je vraag het makkelijkst stellen via info@coollio.nl. We sturen dan je vraag door naar de specialist die je vraag het beste kan beantwoorden.
Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?
Wanneer je je bestelling hebt geannuleerd of hebt geretourneerd, zullen we het retourbedrag binnen 14 dagen na de succesvolle annulering of retournering terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethoden.
iDeal/Bancontact
Heb je via iDeal of Bancontact betaald? Dan wordt het bedrag op je bankrekening bijgeschreven.
Creditcard
Wanneer je met een creditcard betaald hebt, zal er een creditbedrag te zien zijn op je afschrijving. Afhankelijk van de creditcardmaatschappij, kan hier een paar dagen vertraging in zitten.
Paypal
Heb je met Paypal betaald? Dan wordt het bedrag terugestort op je Paypal account.
Cadeaubon
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met een cadeaubon, wordt het saldo van je cadeaubon weer aangevuld.
iDeal/Bancontact
Heb je via iDeal of Bancontact betaald? Dan wordt het bedrag op je bankrekening bijgeschreven.
Creditcard
Wanneer je met een creditcard betaald hebt, zal er een creditbedrag te zien zijn op je afschrijving. Afhankelijk van de creditcardmaatschappij, kan hier een paar dagen vertraging in zitten.
Paypal
Heb je met Paypal betaald? Dan wordt het bedrag terugestort op je Paypal account.
Cadeaubon
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst met een cadeaubon, wordt het saldo van je cadeaubon weer aangevuld.
Kan ik een artikel vooraf bekijken?
Op dit moment heeft Coollio! geen showroom, waardoor het niet mogelijk is om artikelen vooraf te bekijken. We hebben ons uiterste best gedaan om de productpagina's zo volledig mogelijk te maken, zodat jij een goede keuze kan maken.